Συναισθηματική αγωγή

Τα παιδιά του ολοήμερου ξεκίνησαν τη μέρα τους με ένα παιχνίδι…Η δασκάλα τους έδινε ένα συναίσθημα κι αυτά χωρίς να μιλήσουν έπρεπε να μιμηθούν το κάθε συναίσθημα, π.χ. τρελός, χαρούμενος, λυπημένος, τρομαγμένος, σκεπτικός, έκπληκτος, νυσταγμένος κ.ά. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν!!! Αμέσως μετά η δασκάλα κάλεσε τα παιδιά να τοποθετήσουν τον εαυτό τους στο ρολόι των συναισθημάτων ανάλογα με το πώς νιώθουν  τη συγκεκριμένη στιγμή..Εκείνα αφού αναγνώρισαν τα συναισθήματα που δείχνει κάθε πρόσωπο του ρολογιού, τοποθέτησαν τον εαυτό τους στο συναίσθημα που ταίριαζε στον καθένα δικαιολογώντας την απάντησή τους..Στη συνέχεια κατηγοριοποίησαν τα συναισθήματα αυτά σε όμορφα κι άσχημα και μίλησαν λίγο για τους λόγους που μπορεί κάποιος να νιώθει έτσι…Μετά τα συναισθήματα σειρά είχαν τα χρώματα…Αν λοιπόν κάποιος μας ζητούσε να χρωματίσουμε μια χαρούμενη μορφή ποιο χρώμα θα διαλέγαμε; κι αν μας ζητούσε μια στενοχωρημένη μορφή; θα διαλέγαμε το ίδιο χρώμα; Έτσι φτάσαμε στην κατηγοριοποίηση των χρωμάτων ανάλογα με τα συναισθήματα που μας προκαλούν συνήθως…Μετά από όλα αυτά ήμασταν έτοιμοι να χρωματίσουμε το blob tree ή αλλιώς το δέντρο των συναισθημάτων…Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και καθεμιά χρωμάτισε το δέντρο των συναισθημάτων με διαφορετική τεχνική…Το αποτέλεσμα άρεσε σε όλους…

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...